9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לפתח מסת שריר - המטרה שלי לרדת במשקל בלי שרירים ואימוני כוח
שואל השאלה:
היום זה פעם ראשונה שלי
כןן! בהצלחה❤
כן אבל לא קשור שניה לשאלה; לפי מה שהבתי את עושה את זה כי את רוצה לעשות שינוי כנראה בגלל שאת לא שלמה עם הגוף שלך אז אני חייבת לעצוב להגיד שזה לא מובן מאיליו השינוי בכלל ואת מדהימה ומהממת גם בלי ספורט אבל תעשי הכל בשביל שתרגישי טוב עם הגוף שלך(אני הייתי במצב הזה אז אני הכי רוצה להעלות לך) אם את כמעט נשברת או צריכה חיזוק אני פה ❤
מה מה מה זה התגובות האלה
ריצה היא לא שרפת שומן
בריצה את שורפת קלוריות
את רוצה להגיע למאזן קלורי שלילי
הדבר הכי מומלץ להורדת שומן זה

תזונה -300 קלוריות מכמה את רגילה לאכול

אימוני התנגדות(לא חובה) זה אימונים עם גומיות ומשקולות

ואז אירובי(ממש לא חובה) שהוא נועד לתוספת לאימון התנגדות
אני רצה .. וכן אבל תלוי כמה את רצה לא בזמן שאת רצה
כן ריצה עוזרת בהורדה במשקל. וכן את תורידי שומן אבל הייתי ממליץ לך אימוני כוח אם את רוצה להוריד את הבטן - וכמובן תזונה נכונה
לגמרי.ריצה היא שריפת שומן,בטן זה שומן וזה נטו תזונה אז אם שרפת והזעת באירובי את שרפת קלוריות ומאגרי אוכל שנמצאים לך בבטן וכתוצאה מכך הבטן מתחטבת.