10 תשובות
גיל 13. גם חשבתי אני גדול והייתי אדיוט
עכשיו
כיתה ו
אנונימית
שבכיתה ה,ז חשבתי שאשכרה יש לי חבר ולא הבנתי שזה סתם עוד נושא לצחוק עליי. לול
כיתה ד אבל בזכות זה יש לי מודעות עכשיו(אני עולה לז)
כיתה ב' היה פוני מכוער ולא הייתי בכלל מודעת לזה ...
כיתה ו-ז
כיתה ד-ו
.-!