15 תשובות
גם אני. יהיה לך. אל דאגה
את חייבת להשלים את זה עכשיו בלי מתמטיקה לא תהיה לך עבודה טובה
אנונימי
ממש לא אני ומקווה בשבילך שתבין
לא נדפקת, וזה לא אומר שאין לך עתיד. תנצלי את הזמן שנשאר מהחופש ותעברי על החומר מההתחלה שלו. מהדברים הכי פשוטים.
לא כיתה ז זה רק ההתחלה יש לך עוד המון להשתפר בכיתה ד הייתי גרועה באנגלית הייתי 55 ופחות ועכשייו אני 95 ואני עולה ל ז'
גם אני, אני משלימה עכשיו חומר עד שאעלה לכיתה ח'. ממליצה לך לשבת וללמוד גם כל יום כמה דברים שלא הבנת
אנונימית
יש לך עכשיו קצת זמן לפני תחילת שנה לעבור על החומר של כיתה ז ולהכניס אותו לראש כי תכלס זה הבסיס לשאר שנות הלימוד
זה מתמטיקה הכל בנוי אחד על השני את לא תביני את החומר של שנה הבאה וזה ימשיך ככה עד הבגרות. וכל היפי נפש פה שאומרים שזה בסדר או שאתם משקרים לה והורסים לה את החיים או שאין לכם מושג ואז אל תענו על שאלות כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף
למה כולם כל כך חכמים ואני כזאת מטומטמת
אנונימית
את לא מטומטמת. גם אני בכיתה ז לא הבנתי את החומר והייתי מגרדת 40 בכל מבחן.
אבל בסוף יצאתי עם 91 בבגרות.
אם תשקיעי מהזמן שלך ותעברי על החומר ולא תתביישי לקבל עזרה מאחרים, מבטיחה לך שאת תשתפרי ואת תביני את החומר יותר טוב.
יהיה לך עתיד
נתחיל בזה שמתמטיקה זה לא המקצוע הכי חשוב לחיים אלא אנגלית מתמטיקה זה סתם עוד מקצוע כמו לשון (חשוב אבל לא הכי) ואפילו פחות מלשון
דבר שני את יכולה להשלים את החומר/להבין לבד מהחומר של שנה הבאה
את יכולה להשתפר אל תלחיצו אותה.
בכיתה ח הייתי ממש גרועה במתמטיקה אבל בכיתה ט ממש השתפרתי ועכשיו יש לי 90 ואני הולכת ל5 יחידות בי
את יכולה להשתפר.
שואל השאלה:
אין לי נטפליקס.
אנונימית
תלמדי בחופש... אני עולה ל-ט אבל מופת וזה נוראי אם אני לא מבינה את החומר של ח(מה שאני באמת לא מבינה לול) אני מנסה כמה שיותר ללמוד בחופש הזה כדי לא להיות מאחורה ולקבל ציונים גרועים כי זה גם משפיע על התיכון למרות שאין סיכוי שאני לא אהיה 5 יחידות אבל עדיין...