4 תשובות
כן מעריכים
אם היא שולחת ראשונה אז אני מבין שהיא גם רוצה לדבר וזה לא חד צדדי
אם היא שולחת ראשונה אז אני מבין שהיא גם רוצה לדבר וזה לא חד צדדי
ברור שמעריכים, בלי קשר לבן או בת, בתור בנאדם - לא כיף לרדוף אחרי שיחות כל הזמן...וכשגם הצד השני יוזם זה מרגיש הדדי.
מעריכים
מעריכים מאוד אבל מאוד
באותו הנושא: