4 תשובות
כן מעריכים
אם היא שולחת ראשונה אז אני מבין שהיא גם רוצה לדבר וזה לא חד צדדי
ברור שמעריכים, בלי קשר לבן או בת, בתור בנאדם - לא כיף לרדוף אחרי שיחות כל הזמן...וכשגם הצד השני יוזם זה מרגיש הדדי.
מעריכים
מעריכים מאוד אבל מאוד