5 תשובות
אם אין לו תמונה או שאתה שולח הודעה יש וי אפור אחד
אם אין לבן אדם תמונת פרופיל כבר נגיד כמה ימים אז כנראה חסמו אותך. ואם אתה שולח הודעה ויש רק וי אחד אפור זה אומר שזה לא הגיע אליו והוא חסם אותך
אתה מכיר את זה מקורב אה....not your
אם אין לו תמונת פרופיל
וכשאתה שולח הודעה ויש וי אפור אחד
וזה גם לא מראה את הסטטוס שלו ומתי הוא היה מחובר והכל

אז הוא חסם
אין לו פרופיל.
לא כתוב הסטטוס שלו.
לא כתוב מתי הוא נראה לאחרונה.
אה ווי אפור שלא משתנה
אבל כול זה אמור להיות ביחד בו זמנית