5 תשובות
אז יאללה עופי על עצמך ותעלי על ביקיני חחח
שמעי גם בדיאטות מותר לעשות "יום חופש" ובימים שאחרי תחזרי לשגרה
פשוט תאכלי שם רגיל ושאת חוזרת הביתה לחזור לשגרת דיאטה רגילה אפשר לחרוג מהכללים מידי פעם לא יקרה כלום
דיאטה לא אמורה לקחת ממך את הכיף והחופש. תלכי, תאכלי מה שאת רוצה, תעשי חיים וכשתחזרי הבייתה תמשיכי. הכל טוב. חיים רק פעם אחת. תהני❤
פשוט תמשיכי את הדיאטה שאת חוזרת
אבל יש גם דרכים לאכול במסעדות דברים יחסית בריאים שהם לא סלט
אבל יש גם דרכים לאכול במסעדות דברים יחסית בריאים שהם לא סלט
באותו הנושא: