18 תשובות
לע,אני חסרת ביטחון וקצת קנאית
לא
כן.
כ ן
נראה לי שכן, יש עוד מקום לשיפור אבל כן, חוץ מזה הוא לא מתחתן איתי כלומר איתה אז..
לא
#1
הלוואי
לא יודעת
כן
אנונימית
לגמרי
בטח גם יפה וגם חכמה וגם נחמדה וגם הרבה כסף
וואו כל כך כן, היא הייתה טובה עם הורים, חכמה, אינטיליגנטית, עמוקה, פתוחה, ונותנת חופש ביטוי וחופש בכלל לבן שלי.
אנונימית
לא
מאחלת לו אישה כמוני ולעצמי כלה כמוני.