8 תשובות
לא מבין בבשמים, כל עוד יש לו ריח טוב
לא אוהב בשמים שכולם משתמשים בהם כמו סילבר סנט, 212 וכאלה
מעדיף ריח ייחודי
אה ונגמר לי הפאוור לוי אבל גם בושם מפחיד
ואללה מספיק לי הבושם של cars 2 שקיבלתי במלון של דיסני
הייתי רוצה 212 ושאנל בלו
יש לי דיור סבאג'
איב סאן לורן
212 סקסי
הבשמים הכי טובים שיש
בושם של הוגו בוס או נאוטיקה
אני אוהב את הינבקטוס
אנונימי
יש לי מרצדס (הבושם) והוא אחלה