מי שלקח/לוקח ריקוטאן אשמח שתיכנסו זה יעזור לי מאוד.
אוקיי אני אתחיל בזה שאני קצת חרדתי ולפעמים במצבי רוח לא משהו , וידוע לי שריקוטאן מסוגל להשפיע על מצבי הרוח בכל מקרה אני אתייעץ עם הפסיכולוג שלי , כמו שציינתי אני חרדתי ואחרי טיפול לא ממש מוצלח עם דוקסילין (סוג אחר של אנטיביוטיקה לאקנה) הלכתי לרופא והמליץ על רקוטאן האקנה שלי במצב די בינוני בגב בפנים ובחזה ניסיתי הכל משחות כדורים קוסמטיקה מה לא , וידוע לי שהדבר שבאמת עוזר זה ריקוטאן , עכשיו בגלל שאני די חרדתי זה מאוד מלחיץ אותי כי ידוע לי שהתופעות לוואי זה יובש מטורף בפנים ושצריך להיזהר מהשמש ולא לעשות ספורט (אני די ספורטיבי) ושהתרופה הזאת לא מועילה לכבד ככ , וזה שצריך לעשות בדיקות דם כל חודש עוד יותר מלחיץ והבנתי שברגע שאני מתחיל אני חייב לסיים וגם זה מלחיץ , אבל מצד שני כל יום עם האקנה הזה מוסיף לי רק צלקות ותסכול. וזאת רק תקופה , בקיצור אשמח שתתנו לי את החוות דעת שלכם ועד כמה היה נורא הטיפול עצמו , ואם זה שווה את כל הקרייסס