התחברות הרשמה

מי שלקח/לוקח ריקוטאן אשמח שתיכנסו זה יעזור לי מאוד.

אוקיי אני אתחיל בזה שאני קצת חרדתי ולפעמים במצבי רוח לא משהו , וידוע לי שריקוטאן מסוגל להשפיע על מצבי הרוח בכל מקרה אני אתייעץ עם הפסיכולוג שלי , כמו שציינתי אני חרדתי ואחרי טיפול לא ממש מוצלח עם דוקסילין (סוג אחר של אנטיביוטיקה לאקנה) הלכתי לרופא והמליץ על רקוטאן האקנה שלי במצב די בינוני בגב בפנים ובחזה ניסיתי הכל משחות כדורים קוסמטיקה מה לא , וידוע לי שהדבר שבאמת עוזר זה ריקוטאן , עכשיו בגלל שאני די חרדתי זה מאוד מלחיץ אותי כי ידוע לי שהתופעות לוואי זה יובש מטורף בפנים ושצריך להיזהר מהשמש ולא לעשות ספורט (אני די ספורטיבי) ושהתרופה הזאת לא מועילה לכבד ככ , וזה שצריך לעשות בדיקות דם כל חודש עוד יותר מלחיץ והבנתי שברגע שאני מתחיל אני חייב לסיים וגם זה מלחיץ , אבל מצד שני כל יום עם האקנה הזה מוסיף לי רק צלקות ותסכול. וזאת רק תקופה , בקיצור אשמח שתתנו לי את החוות דעת שלכם ועד כמה היה נורא הטיפול עצמו , ואם זה שווה את כל הקרייסס
12 באוגוסט 2020, 00:55
גיל ההתבגרותתופעות לוואיאקנהרואקוטןחוות דעת    
תשובה אחת
אני בהלם. זה בול אני רק בבן. תקשיב הסיפור שלך זה אחד לאחד כמו שלי. בוא לפרטי פליז
ש
שלוםזאתאני
באותו הנושא:
אני חייבת להגיד משהו לגבי דתיים, חייבת לדעת אם אני היחידה שחושבת ככה אשמח שתיכנסו
מישהו שלקח ריקוטאן פעם..?
מישהו/י שלוקחים או לקחו ריקוטאן?
יש פה מישהו שלקח ריקוטאן?
מי שלקחה ריקוטאן,אחרי כמה זמן חזרתם לעשות שעווה ולשתות אלכוהול,לשים מסכות..?
אשמח שתיכנסו, מה דעתכם?
בנות שרואות הוחלפו בלידתן- אני אשמח שתיכנסו:)
אוקיי אז רציתי להתייעץ איתכם על משהו שממש חשוב לי, אשמח שתיכנסו:
בנות שלוקחות ריקוטאן או לקחו בעבר
היי ,אשמח שתיכנסו:
מישהו שלקח ריקוטאן?