11 תשובות
תכנית גאונית!! הם פשוט הופכים הכל לסאטירה הם צוחקים על הכל מעבירים על הכל ביקורת לא משנה כמה הנושאים שהם מעלים רגישים
שהיא ממש משעממת
אני בתור דתי מסנן את מה שלא מתאים לי..
זה מצחיק
וזה מכבד לגמרי
וזה מכבד לגמרי
איך זה מכבד? לא ראיתם איך הם אמרו את שם ה' בלעג וביזו את שמו.
זה נוראי, יש קטעים מזעזעים שעוברים כל גבול
זה נוראי, יש קטעים מזעזעים שעוברים כל גבול
אנונימית
זה מצחיק. (:
זה הומור
מצחיק.
אני בעד לצחוק על הכל בלי חשבון, זה לא דווקא בא מתוך זלזול.
אני בעד לצחוק על הכל בלי חשבון, זה לא דווקא בא מתוך זלזול.
נוראי נוראי
תכנית ממש מעולה הם אומרים את מה שכולם מפחדים להגיד
הצורה שהם מעבירים את הביקורת שלהם היא ממש טובה בעיניי זה גם לא כאלו הם צועקים שם בתכנית שהתנך הוא סתם ספר בלי משמעות
הצורה שהם מעבירים את הביקורת שלהם היא ממש טובה בעיניי זה גם לא כאלו הם צועקים שם בתכנית שהתנך הוא סתם ספר בלי משמעות
תצפו מדקה 9:31 עד סוף הקטע
זה נראלכם הגיוני? לגטימי? לשדר דבר כזה במדינת ישראל, מדינת היהודים??
ולגרום שכל המאמינים יחטאו?
מי שמאמין פה מציעה לכם לשים על השתק אולי
זה נראלכם הגיוני? לגטימי? לשדר דבר כזה במדינת ישראל, מדינת היהודים??
ולגרום שכל המאמינים יחטאו?
מי שמאמין פה מציעה לכם לשים על השתק אולי
אנונימית