5 תשובות
דוחה ממש
לא הייתי עושה את זה בשביל כסף
(:
שמחתי לעזור || סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי
לא הייתי עושה את זה בשביל כסף
(:
שמחתי לעזור || סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי
שזה לגיטימי לגמרי כי מיליון סינים עשו את זה במשך ככ הרבה שנים ועוד לא ידעו על הקורונה
גועל נפש אבל הם ידעו למה הם נכנסים...
מעדיף פרגית :)
מעדיף פרגית :)
נשמע כמו הליכה לפי טרנדים. אבל ממש אכזרית יש חיות שחור גודלו בישביל שיאכלו אותם
שזה מגיל והלואי שיכולתי למחוק את זה מהזיכרון שלי