11 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי להגיד לו על זה שהוא עונה ב"דיליי" והוא אמר שזה כי הוא עובד כל היום ושבאמת שהוא רוצה לדבר איתי אבל הוא עמוס. עכשיו לא קשור אם זה נכון או לא נכון (למרות שאני מאמינה שזה נכון כי הוא אחד כזה שאומר דוגרי) אני לא יודעת איך אפשר לשמור על קשר ככה, נגיד ניפגש ונהפוך לזוג (סתם דוגמא), זוגיות שמדברים ככה לא תשרוד כי כשלא מדברים הרגשות נעלמים, לא יכול להיות שלפני שבוע היה לי משהו לא נעים והוא לא יודע שמשהו עובר עליי כי לא דיברנו ואז כשכבר דיברנו לא רציתי לספר כי זה לא היה רלוונטי
אנונימית
שואל השאלה:
זאת הדילמה שלי... ^
אנונימית
קרה לי משהו בסגנון.
היה לע גם ממש קשה עם כל הסיטואציה, בקיצור מה שקרה לך.
נראלי צריך לעשות שיחת יחסינו לאן
שואל השאלה:
^ כן אני יודעת, הוא אמר שפעם הוא היה במערכת יחסים עם המרחק הזה והיה קשה
אנונימית
דבר אחד יש לי להגיד לך עם הוא היה רוצה וזה היה חשוב לו.
גם עם נשבר קיר מולו הוא היה מדבר,.
לפחות להתקשר מה שלומך מה נשמע.
עזבי לא בשבילך.
אנונימי מסכימה איתך
מבינה אותך כל כך , הייתי באותה סיטואציה רק שאצלי זה היה יותר מחודש..
אם מישהו באמת רוצה אותך ורוצה להיות איתך הוא לא יתן למרחק להפריע. אני חושבת שאם הוא באמת היה מעוניין בקשר שלכם היה אכפת לו והוא כן היה שולח הודעות וזה היה מפריע לו שאתם לא מדברים כבר כמה ימים כנראה שזה לא ממש מפריע לו.
אני אישית אם היה לי אכפת מהקשר הייתי מדברת איתו ושואלת אותו לאן הוא רוצה להמשיך אם הוא לא בעניין להמשיך הלאה ולא קרה כלום ואם כן אז יופי.
אל תתקעי על מישהו שלא שווה את זה.
יש לו רישיון אז אם באמת הוא היה רוצה את הקשר הזה הוא היה נוסע בשבילך שעה וחצי זה לא כזה הרבה.
פשוט תשחררי ממנו הוא לא שווה את זה.
לא הייתי ממשיך, שעה וחצי זה לא קל וגם אם הוא היה אומר שהכל טוב ואין לו בעיה בסוף זה היה נמאס וכל ריב קטן היה רק מוסיף לזה יותר קיצר מציע לך להמשיך הלאה ותנסי לא לפתח רגשות למישהו שגר ממש רחוק ממך או בכללי מישהו עם פוטנציאל נמוך
אנונימי
זה טבעי אני מבינה עוברת משהו דומה רק עם החבר הכי טוב שלי יכול להיות שכל אחד צריך רגע לנשום ולקחת הפסקה מהקשר זה בסדר גמור נורמלי לגמרי תנסו לסדר בניכם הפסקה אולי או פשוט תנסו להבין איפה אתם עומדים אני כל-כך מבינה את הבלבול ואת הלחץ לנסות להבין מה את כבר מרגישה אבל קחי את הזמן שלך ותנשמי עמוק תני לזמן לעשות את שלו ואל תלחצי עליו יותר מידי תנסו לדבר ולהבין איפה אתם עומדים
הגיוני הוא לא עונה לא שם עלייך ומתרץ תירוצים ברור שתאבדי רגשות אל תרגישי עם זה לא בסדר כי הוא הבעייתי פה נכון שרציתם לתת הזדמנות אבל אם זה לא אפשרי אז לא עדיף שתחתכי ותמשיכי הלאה במקום לאכול את עצמך
עם כל הקושי שיש בזה תנסי לשרוד את השלוש ימים בלי הודעה ממנו, ואם הוא ממשיך לא לשלוח אז כנראה שזה לא רק "כי הוא עמוס"..
אבל אם בכל זאת המשכתם לדבר אני מאמינה שהוא כן רוצה את הביחד הזה פשוט יש כמה דברים שלא מסתדרים, אם את רוצה את יכולה אפילו לכתוב לו את זה..
וזה לגיטימי לגמריי שאת רוצה לאבד את הרגשות, את לא מרגישה קירוב..