3 תשובות
הגיוני כי יש ריבוי הורמונים
הגיוני, במחזור משתחררים הורמונים שגורמים לך נגיד להיות עצבנית או חרמנית או רעבה חח
הגיוני לגמרי כשאת במחזור את רגישה יותר וזה גורם לך למחשבות רגישות כם
באותו הנושא: