10 תשובות
כן. ואני יודע שהם לא יגידו כלום
כן למה לא
ההורים היו מקבלים
כן ולמה שהם יגידו משהו
ועור* חוח אופסי
לא חושבת, עדה זה די חשוב לי
ההורים שלי היו מקבלים ב100%.
*עור
כן. ההורים לא היו אומרים כלום... מה יש להם להגיד?
כן, זה כבר קורה, לא אכפת לאמא שלי
כן
אולי אמא שלי הייתה קצת נתרעת (לפעמיים יש לה דעותהקדומות) אבל בתכלס היו סבבה
אנונימית
כן
אמא שלי מעדיפה שאני אצא עם אתיופים אבל זה לא יפריע לה אם אני אצא עם לבן.
בטח מה הבעיה
כן, אני אתיופי וזה כבר קרה ואמא די אהבה אותה...
אנונימי