3 תשובות
תשאירי את זה ככה לדעתי זה יוצא מתאמץ מדי
אל תסבירי את עצמך, זה באמת נראה יותר מדי
אל תסבירי הוא צריך לקבל אותך כמו שאת
תחכי שהוא ישלח הודעה אם הוא יבקש הסבר תסבירי אם לא אז לא
אבל בקטנה אם הוא מתעלם מההודעה תשכחי ממנו
תחכי שהוא ישלח הודעה אם הוא יבקש הסבר תסבירי אם לא אז לא
אבל בקטנה אם הוא מתעלם מההודעה תשכחי ממנו
באותו הנושא: