4 תשובות
כדאי לעשות בדיקה כי אפשר גם לפתח קורונה ללא תסמינים
לא
עפ ההנחיות אם אין לך תסמינים את לא עושה בדיקה.
עפ ההנחיות אם אין לך תסמינים את לא עושה בדיקה.
לא קשור יכול להיות שאת נושאת את הנגיף אבל לא חולה..
^אם אין לה תסמינים היא לא תקבל בדיקה
באותו הנושא: