8 תשובות
אני לא חושבת שאפשר ממש להתאהב, כן אפשר לחבב מישהו.
כן.
כן במיוחד אם לא רואים איך הבן אדם נראה כי הרי בסופו של יום מתאהבים באופי של בן אדם.
כן. חד משמעית כן. להתאהב וירטואלית זה להתאהב בדרכ באופי וזה מה שחשוב מבחינתי. חוץ מזה ברגע שאתה אוהב את האופי של מישהו הוא יראה לך הכי יפה שיש.
כן
אפשר להתאהב אבל יכול להיות שברגע שתפגשו לא יהיה את הקליק שהיה באינטרנט
בוודאי, שמעתי פה המון סיפורי אהבה :)
ולדעתי זה מקסים, שמישהו מתאהב במישהו עוד לפני שהוא יודע איך הוא נראה. מופלא בעיניי!
ולדעתי זה מקסים, שמישהו מתאהב במישהו עוד לפני שהוא יודע איך הוא נראה. מופלא בעיניי!
באותו הנושא: