18 תשובות
לא יודעת
ומשום מה יש מהם המונים
שאלה קשה חח
אני ראיתי
כי אין הרבה סינים באזור שאת גרה בו.
האמת שגם אני אף פעם לא ראיתי חחח גם לא בטלויזיה
אני ראיתי כשהייתי בסין
אף פעם לא חשבתי על זה, אבל גם לא ראיתי אף פעם אתיופית בהריון
שואל השאלה:
וואו נכון אמלה
טאדאםם
אנונימית
שואל השאלה:
מהה זה נראה כל כך מוזרר
יש פעם ראשונה לכל דבר
אתיופיות בהריון ראיתי מלא במשפחה שלי חחח
כי לא ראינו אף פעם סיניות בהריון.

חחחחחח אנונימית זו ראשונה שראיתי סינית בהריון, הזוי
כי הם מייצרים תינוקות במפעלים
S11
תזמיני בעלי אקספס משהו שקשור להריון, ותראי דוגמנית סינית בהריון. :)
חחח לפעמים אני תוהה איך אנשים חושבים על השאלות שיש בסטיפס
מיה,
חח, אתה לגמרי צודק. ושואלת, כמה סינים כבר ראית בחייך?
קשהה
כי הן בקושי מביאות ילדים. אוכלוסיית סין מצטמצמת ובגלל זה סין כבר לא כל כך כוח עבודה זול