9 תשובות
לא מוזר בכלל, תקראי מה שבא לך באיזה גיל שבא לך כל עוד את נהנית. ואני לא קוראת את הסדרה.
הכל טוב
כל עוד את אוהבת את זה זה בסדר
לא מוזר ולא כלום וזה מעולה שאת לא מושפעת מהחברה ומחליטה שאת כבר "מתבגרת" וכל השטויות ה"תינוקיות" האלה לא מתאימות לך
את בסדר גמור וזה בסדר...זה באמת נשמע כמו סדרת ספרים טובה:)
כל עוד את אוהבת את זה זה בסדר
לא מוזר ולא כלום וזה מעולה שאת לא מושפעת מהחברה ומחליטה שאת כבר "מתבגרת" וכל השטויות ה"תינוקיות" האלה לא מתאימות לך
את בסדר גמור וזה בסדר...זה באמת נשמע כמו סדרת ספרים טובה:)
שואל השאלה:
אני מקווה שאנשים קוראים אותו כמוני.. אלו ספרים כל כך טובים ומרתקים.
הם הספרים שאני הכי אוהבת...
אני מקווה שאנשים קוראים אותו כמוני.. אלו ספרים כל כך טובים ומרתקים.
הם הספרים שאני הכי אוהבת...
אנונימית
אני אנסה להתחיל לקרוא
איפה קונים? (זאת אומרת שבאיזה חנויות)
איפה קונים? (זאת אומרת שבאיזה חנויות)
שואל השאלה:
את יכולה לקנות בסטימצקי, בצומת ספרים..
נראה לי שבכל חנות ספרים..
אפשר גם בספריות ציבוריות, אולי תמצאי שם.
הספר עולה בערך 80-90 לפי מה שאני זוכרת...
את יכולה לקנות בסטימצקי, בצומת ספרים..
נראה לי שבכל חנות ספרים..
אפשר גם בספריות ציבוריות, אולי תמצאי שם.
הספר עולה בערך 80-90 לפי מה שאני זוכרת...
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כיף שהשפעתי על מישהו!!
אשמח שתגידי לי את דעתך על הספר לאחר שתקראי אותו..
איזה כיף שהשפעתי על מישהו!!
אשמח שתגידי לי את דעתך על הספר לאחר שתקראי אותו..
אנונימית
לא, למה מוזר? העיקר שתהני. למי אכפת
זה בסדר גמור כולנו אוהבים לקרוא סיפורים מהילדות נגיד אני בן 16 ועדיין רואה הופ
אני לא קוראת את הספרים האלה, אבל זה לא תינוקי בכלל, תמשיכי לקרוא!