16 תשובות
אני אוהבת לעשות לעצמי שייק פירות
שוקו כמובן.
איך אתם שותים קפה זה ממש מר?
בבקשה תגידו לי אני צריך קפה אם בא לי לשרוד שנה הבאה
בבקשה תגידו לי אני צריך קפה אם בא לי לשרוד שנה הבאה
מים
שוקו וקפה על הבוקר עושים לי כאב בטן
שוקו וקפה על הבוקר עושים לי כאב בטן
מיץ של פרי או שייק פירות
מים
נס קפה
קפה שחור או הפוך תלוי במצב רוח שלי באותו יום
קפה
שוקו, הכי טעים, בערב קפה.
איכ לא^
^^ אני לא
קודם כל כוס גדולה של מים ואחרי חמש דקות קפה
תה של אירו
שוקו כמובן
שואל השאלה:
מתוקים כמו נסטי וקולה וכו' אני לא יכולה על הבוקר, אתם יכולים ?
מתוקים כמו נסטי וקולה וכו' אני לא יכולה על הבוקר, אתם יכולים ?
באותו הנושא: