87 תשובות
לצאת מהשמיכה ולעשות להם בו
סתם תשימי אוזניות ותנסי להרדם
חחח טראומה לכל החיים :)
פאק שונאת שזה קורה
לא יודעת מה שאני עושה זה שמה את הכרית על הראש או משהו או מתחילה לשמוע מוזיקה אם יש לך אוזניות תתעסקי במשהו אחר אולי תראי סדרה
וואי וואי
שמיעי מוזיקה אם יש לך אוזניות או תלכי לישון וזהו
שואל השאלה:
אלוהים הם עושים רעש של לא יודעת מה אוף ואין לי אוזניות איך אני מסתכלת עליהם בבוקר?
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו הם גם מדברים ובצורה גסה ומגעילה כזאת
אנונימית
חחח את לא:( בהצלחה זה קצת מצחיק אבל תכלס הם עשו את זה לא בפעם הראשונה נכון? הרי את כאן.. אלא אם כן את מאומצת בכל זאת זה טבעי והכל טוב עוד כמה ימים זה ירגיש יותר טוב
תשימי אוזניות ותשמעי מוזיקה או שתיראי משהו ותנסי להתעלם
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא שמתי אוזניות מתחת לשמיכה וגם אני מתחת לשמיכה זה כמו מסכה הדבר הזה קשה לי לנשום
אנונימית
שואל השאלה:
שתבינו מקודם הם דיברו על להתגרש ואיכשהו יצא בטעות שהם שוכבים מה זה הדבר הזה
אנונימית
את מתחת לשמיכה כי הם לידך ואת יכולה לראות אותם?
דבר ראשון תסתובבי לצד השני (שהם לא יכולים לראות) ותרימי קצת את השמיכה כדי שתוכלי לנשום... וזה גם יכול להראות להם שהם מרעישים לך והם יפסיקו
דבר שני פשוט תיראי עייפה מאוד בבוקר וחסרת כוחות כזה ככה תוכלי לעצום עיניים הרבה ולא להסתכל עליהם עד שזה יעבור...
שואל השאלה:
אני אכן יכולה לראות אותם :(
אנונימית
שואל השאלה:
ממש באלי להגיד בבוקר לא ישנתי אז 1:00 שיבינו לעזאזל שאני ערהה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מודעת לזה שהם עושים את זה זה פשוט לשמוע את ההורים שלי מדברים ככה זה נורא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מיטה ליד המיטה שלהם אני כאילו יכולה להרים את השמיכה ולראות והם יכולים לראות אותי ולגלות שאני ערה
אנונימית
תנסי להרדם ולא לומר כלום. כי אני חושב שזה יותר פדיחות להם מאשר לך
תסתובבי לצד השני כדי שתוכלי לנשום ותשימי מוזיקה או משהו... תנסי לחשוב על משהו אחר
אז אל תרימי את השמיכה ותראי!
וגם אל תגידי להם בבוקר משהו על זה... זה יכול ממש להרוס את היחסים בניכם... כאילו זה עומד להיות מביך בשביל כולכם אם הם יגלו... פשוט תנסי להמשיך בחייך כרגיל אחרי זה למרות שזה קשה
שואל השאלה:
אבל הם מקללים כמו איזה שני ערסים ממש חזק והלוואי ואני הייתי יכולה לשמוע מוזיקה אבל האוזניות על השולחן
אנונימית
אל תדאגי עוד מעט הם יגמרו...
בואנה למה הם עושים את זה 17 דקות???
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו אין לי בעיה לשמוע את זה בסדרה אבל שזה ההורים שלי זה כבר דוחה
אנונימית
אולי תעשי כאילו את קמה לשירותים או משהו...
שואל השאלה:
יאוו זה יהיה קורע
אנונימית
שואל השאלה:
הם מתכננים לקום לפנות בוקר לעשות את זה שוב אלוהים ישמור אני לא אעמוד בזה זה טרואמה הדבר הזה
אנונימית
וואו תקשיבי לעשות 20 דקות בערב ואחר כך עוד בבוקר זה ממש חייתי
אנונימית
שואל השאלה:
עם הם יספרו לי על הריון אני לא יהיה מופתעת באמת שלא
אנונימית
אוי ואבוי באמת טראומה בת כמה את מסכנה ואולי תפילי איזה משהו שיש אצלך שיעשה רעש לא יודעת
חחח וואי רק מלקרוא את זה יש לי טראומה
שואל השאלה:
בת 14 :)
אנונימית
שהם הולכים לישון תלכי לקחת את האוזניות... אם את תרדמי אז לא בטוח שתתעוררי לפנות בוקר אבל אם כן שיהיה לך אוזניות לידך
אוי ואבוי
תנחומי... זאת באמת טראומה
שואל השאלה:
אתם לא מבינים בכלל איך זה נתחיל הם לא מדברים כבר מיום לפני שיצאנו לחופש שזה 19.6שמעתי אותם מדברים על להתגרש ממש עכשיו הם תכננו לסיים את הקשר אני ממש הקשבתי לשיחה ואיכשהו זה הגיע לזה נשבעת זה הזוי
אנונימית
איזה סיטואציה הזויה למה הם עושים את זה לידך גם הם לא חשבו שיכול להיות שתתעוררי עם כל הקללות שאמרת שהם אומרים
שואל השאלה:
19.6 סליחה אני סתומה רצח לא נכנס לי מספיק חמצן
אנונימית
שואל השאלה:
נכון וגם יש לי אח ממש קטן שלא יודע בכלל מה זה
אנונימית
את עדיין מתחת לשמיכה?
אמאלה אני באמת משתתפת בצערך זה נשמע כמו סיוט מהגיהנום
שואל השאלה:
מתחת לשמיכה עדיין עכשיו הם מתנשקים כול דקה וכבר אין את הגניחות האלה
אנונימית
אולי תנסי להתגנב לקחת את האוזניות בלי שהם ייראו אם זה אפשרי בכלל
אם את נחנקת תצאי מהשמיכה
שואל השאלה:
יאו הלוואי אני ממש לידם זה כאילו המיטה שלהם וליד המיטה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
זה המיטה שלהם וליד המיטה שלי אבל הלוואי
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו כולם ממש תודה עם לא הייתם מדברים איתי הייתי מתה
אנונימית
בבקשה
אבל על תשארי מתחת לשמיכה אם את נחנקת
שואל השאלה:
יאו אני חייבת לשרותים מה לעשות
אנונימית
תלכי ואז זה גם יגרום להם להפסיק
שואל השאלה:
אבל אז עם ידעו אולי ששמעתי אותם :)
אנונימית
שואל השאלה:
יאו באמת יש לי סחרחורת אני חייבת לשרותים מים ואני לא נושמת כאן
אנונימית
ש^טט הם עדיין רק מתנשקים? אם כן תעמידי פנים שעכשיו התעוררת ושאת הולכת לשירותים ועל הדרך קחי את האוזניות
אז תעמידי פנים שבדיוק התעוררת תעשי פיהוק או משהו
שואל השאלה:
עכשיו הם מחפשים תנוחה להתחבק איתה כול הלילה לפי מה שאני שומעת
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אני אנסה :)
אנונימית
בהצלחה תעדכני
שואל השאלה:
סבבוש אני קמה אמלה אני בלחץ:)
אנונימית
תעדכני
שואל השאלה:
אוקי אני בשירותים והאזניות בידי אני שומעת אותם מדברים מפה ואמא שלי אמרה שלדעתה אני הייתי ערה כי אני כול הזמן זזתי
אנונימית
אם הם שואלים אותך אז תכחישי!!
זה יהיה ממש מביך אם תגידי שהיית ערה
תתעלמי ממה שהם אומרים ואם הם עושים את זה שוב שימי אוזניות
וואי איזה פאדיחות הם בטח יהיו מה זה מובכים בבוקר אני מקווה שהם לא ינסו לדבר איתך על זה זה בטח יהיה סופר לא נעים
שואל השאלה:
ברור שאני אכחיש, הם אמרו שהם יקומו עוד לפנות בוקר כי יש לי אח קטן והוא קם מוקדם וכדאי שאני והוא ואחותי נישן יותר חזק
אנונימית
עכשיו הכל בסדר?
שואל השאלה:
יאו אני בבעיה יש לי קטע כזה שאני ילדה שממש מובכת מהכול וזה מביך אותי ובטח עכשיו אני לא אסתכל להם בחיים בעניים
אנונימית
שואל השאלה:
במיוחד אחרי המשפט "כמה זמן לא נגעתי בך" איכסה סליחה על ההטרדה
אנונימית
אני משתתפת בצערך
שואל השאלה:
יאו כן במיוחד שההורים שלי אומרים אותו אוף באלי להישאר בשרותים הכי בטוח כאן
אנונימית
אל תשארי שם כי אז הם ידעו שהיית ערה
תנחומיי באמת זה נשמע טראומטי
תיצרחי ואז כשישאלו אותך למה צרחת תגידי שהיה לך חלום רע
שואל השאלה:
חחח אני מתה^
אנונימית
שואל השאלה:
חזרתי הם הסתכלו עליי כאילו רצחתי מישהו מסכנה לכול מי שנמצא כאן על תעשו את זה בחדר שהילדים שלכם נמצאים בוא :)
אנונימית
תנחומיי
שואל השאלה:
מבטיחה שאני אעדכן :)
אנונימית
אולי לפחות עכשיו הם לא יעשו את זה בבוקר? לא יודעת בהצלחה אם כן לפחות עכשיו יש לך את האוזניות שלך
שואל השאלה:
חחח נכון תודה❤
אני אעדכן אותכם
אנונימית
שואל השאלה:
להישאר ערה או ללכת לישון מה עדיף?
אנונימית
לכי לישון ותשימי את הטלפון והאוזניות מתחת למיטה או ליד ליתר ביטחון
ללכת לישון עדיף לך
ואם הם עושים את זה שוב ואת מתעוררת ( אם הלכת לישון) שימי אוזניות ותכתבי פה
שואל השאלה:
סבבה ברור :)
אנונימית
שואל השאלה:
אתם לא מבינים איזה בושות אני לא מצליחה להסתכל עליהם
אנונימית
תנסי לחשוב על דברים אחרים ולהסיח את דעתך מזה אולי לשחק משחקי טלפון או להיות ביוטיוב או נטפליקס
שואל השאלה:
אני תקועה איתם יום שלם עכשיו וזה ממש מביך אוף
אנונימית
אמרת שאתם במלון אולי תנסי ללכת לבריכה רק עם אחים שלך? זה יוכל להרגיע אותך ואולי לנקות קצת את הראש
עריכה: עכשיו הבנתי שאני סתומה ויש קורונה אז אם הבריכה פתוחה חח
שואל השאלה:
הבריכה פתוחה❤
אנונימית