התחברות הרשמה

אפשרי להתרחק מאנשים שכשהם נזכרים בי פתאום הם שולחים לי הודעה?

10 באוגוסט 2020, 23:33
הודעותמצב רוחאנשיםחברים    
4 תשובות
כן
ח
חמור.טהור
אפשרי
D
Duchess
לא רק אפשרי {רצוי}
ק
קְצָת קָשֶׁה אָז נִפְסָלִים?
כן עדיף
א
אנונימית פרו
באותו הנושא:
איך להתרחק מאנשים?
כדאי להתרחק מאנשים שמורידים אותי למטה?
זה לגיטימי להתרחק מאנשים שאיכזבו אותי?
איך יש פה אנשים שכשהם שמים על אנונימי כתוב אנונימי ועוד משהו, למשל אנונימית ביישנית?
מה הסיבות שגורם להתרחק מאנשים ואף לנתק קשר?
אני לא מבין אנשים שכשהם רושמים משהו הם שמים רווח ואז סימן קריאה, שאלה או פסיק
מה דעתכם על זה שיש אנשים שכשהם רואים חתול שחור הם יורקים לידו/עליו?
למה יש אנשים שכשהם שרים הם עוצמים עיניים?
יש לי נטייה להתרחק מאנשים ולהתבודד
יש פה עוד אנשים שכשהם נלחצים הם חייבים לשירותים?
למה יש אנשים שכשהם בסערת רגשות אז הניסוח שלהם לא ברור?