יש לי ילד בשכבה, אנחנו בכיתות שונות (מן הסתם חחח) וממש באלי להתחבר אליו, אני לא יודעת אם בקטע ידידותי או ממש חבר אבל ממש באלי דיברנו פעם אחת במסיבת יום הולדת טיפה אחרי ההסגר והוא היה ממש נחמד, לא קלטתי ככ מה הוא חשב עלי... אף אחת מהחברות הקרובות שלי לא מכירה אותו או מדברת איתו רק ילדים מהכיתה שלי שאני כזה חצי מדברת איתם ואני לא יודעת איך לעזעזאל להתחבר אליו הבעיה שאין לי גם ידידים חוץ מזה אז זה יהיה ממש קשה אפשר עצות? אני עולה לט