התחברות הרשמה

איך להתחבר יותר לילד מהשכבה?

יש לי ילד בשכבה, אנחנו בכיתות שונות (מן הסתם חחח)
וממש באלי להתחבר אליו, אני לא יודעת אם בקטע ידידותי או ממש חבר אבל ממש באלי
דיברנו פעם אחת במסיבת יום הולדת טיפה אחרי ההסגר
והוא היה ממש נחמד, לא קלטתי ככ מה הוא חשב עלי...
אף אחת מהחברות הקרובות שלי לא מכירה אותו או מדברת איתו
רק ילדים מהכיתה שלי שאני כזה חצי מדברת איתם
ואני לא יודעת איך לעזעזאל להתחבר אליו
הבעיה שאין לי גם ידידים חוץ מזה אז זה יהיה ממש קשה
אפשר עצות?
אני עולה לט
10 באוגוסט 2020, 22:59
ביישנותנושאים לשיחההתחברותשכבה    
תשובה אחת
פשוט תגידי אליו ודברים איתו אני הייתי שמח אם יותר בנות בשכבה שלי היו מדברות איתי
ל
ליל תפוזי
באותו הנושא:
איך להתחבר לילדים מהשכבה שלי? (כיתה י)
איך להתחבר לילדים מהשכבה? אני ילדה חדשה ולא מכירה אף אחד מהשכבה..
איך להכיר ולהתחבר לילדים מהשכבה?
ממש בא לי לדעת להתחבר יותר לילדים מכיתות גבוהות יותר..
איך להתחבר לבנות מהשכבה?
יש פה אנשים שהצליחו להתחבר אל האנשים שהם רצו (מהשכבה/מהכיתה) בזכות הטיול השנתי?
דחוף מה לעשות? אני רוצה להתחבר לילד מהשכבה שלי יותר.. בקטע של ידידים טובים כאילו
איך להכיר ילדה מהשכבה ולנסות להתחבר אלייה ולהיות חברה שלה?
אני ממש רוצה להתחבר לילדים מהשכבה שלי, ואני לא מצליחה.
רעיונות איך להתחבר לילדים מהשכבה שלך?
איך להתחבר לילדים מהכיתה ומהשכבה?