6 תשובות
כן תעזרי
הם כבר מבוגרים ואין להם כוח הם יעריכו מאוד שתעזרי להם וזה בסך הכול בשבילך משהו קטן שלא דורש ממך הרבה מאשר להם שיהיה קשה מאוד, אני בטוחה שגם את כשתיהי סבתא תיהי מאוד שמחה שהנכדים שלך יעזרו לך קצת
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט לעזור להם לבחור. דוד שלי ובן דוד שלי באים כדי להעמיס הכל. אני שם רק בשביל לעזור להם לבחור מה מתאים... אני כן רוצה וזה גם לצאת מהבית אבל מצד שני יש גם יומולדת לידיד אבל מצד שני אני רוצה גם להישאר בבית אבל מצד שלישי אני רוצה לצאת
אנונימית
שואל השאלה:
והם לא מאוד זקנים, הם בני 62
אנונימית
תלכי איתם ואז מקסימום תאחרי טיפלה ליומולדת
שואל השאלה:
זה או או אני לא יכולה שניהם זה על אותן שעות וגם אם זה לא היה זה ממש צפוף לי
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי ללכת אבל אני ממש שונאת את המסכות ויש לי פרצוף קטן אז המסכות נופלות לי כל שניה וזה מציק
אנונימית