57 תשובות
זה לא נכון. תמצאי את מי שכן.
בהצלחה! :)
שואל השאלה:
עובדה שאף אחד לא מתחיל איתי (גם פה) ולא מתעניין בי
אנונימית
גם אותי לא אבל הפסד שלהם
גם לא מתחילים איתי בכלל ;( ובנים מתייחסים אליי כאילו אני חמודה ולא כאילו אני אישה
פשוט תהיה עצמך, וסביר להניח שאותם אנשים שימשכו אלייך גם ימצאו חן בעינייך
אל תחשבי בצורה כזאת שלילית הכל בסדר
שואל השאלה:
זהו שאלי גם לא מתייחסים כאל חמודה למרות שאני נמוכה.
זה צריך להחמיא לך שהם מתייחסים אליך לפחות ככה יש כאלה שנמשכים לזה
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאתחיל ראשונה?
אני רוצה שפעם אחת לפחות מישהו בעצמו יתחיל איתי עם התמונת פרופיל של איך שאני נראית ולא שאני אתחיל לדבר עם מישהו כל פעם ואז אולי הוא יתרשם
אנונימית
תורידי את האגו הזה. הוא לא עוזר לך כמו שאת שמה לב.
אם תמשיכי ככה, את לא תקבלי הודעה.
תשלחי גם פה לאנשים הודעות, זו לא בושה להראות שבאלך לדבר!
מה קשור אגו, אם בנים באמת רוצים אותה אז שיתחילו. היא לא אמורה לעשות את זה.
אם היא רוצה מישהו אבל הבחור השני ביישן מידי?
מה אז?!
יש מצב שאחרים מתביישים לשלוח לה הודעה בכלל!
אפילו שזה כולה צ'אט.
טוב. אולי צריך לעשות את צעד הראשון. אל תוותרי.. מישהו כן ירצה אותך יום אחד. גם יש בנים ביישנים או מופנמים, אני מניחה שגם לבנים יש קושי עם זה.
אם כרגע אין אז יהיה בעתיד.
לכל אחד זה מגיע בזמן מסויים
תודה רבה! בנאדם שמבין!
זה פשוט. אם תראו אגו, אף אחד לא ירצה להתקרב אליכם.
ואני בטוח שיצא לכם לראות איזה סנוב ולא לרצות להיות איתו במגע בכלל
בגלל שזה כל כך מגעיל.
אבל שואלת השאלה לא סנובית מה
שואל השאלה:
אז זהו שאני לא מראה שאני סנובית או עם אגו מה הקשר מי אמר שאני סנובית?? אני פשוט רושמת תשובות ושאלות ואף אחד לא מתחיל איתי פשוט. ואז אני שואלת למה יש כאלה שכן מתחילים איתן ואז יוצא מצב שאני מתחילה *כל הזמן את השיחה עם בנים*
אנונימית
לכל סיר יש מכסה, זה יגיע אל תדאגי, בשלב מסויים בחייך זה יגיע
גם אני כותב תשובות, אז על פי זה גולשים פה ישלחו לי הודעה?
יש את אזור חברים לעט. יש מלא בנים שישמחו לארח לך חברה.
חוץ מזה אנונימית בנים כאן מתחילים עם בנות רק לפי התמונה שלהן אם רואים מספיק גוף, מניסיון
לא צריך לרדוף אחרי אהבה
הקדוש ברוך הוא יביא לך את הזיווג כשצריך
תפני בפרטי :)
אחרי הכול את על אנונימית
גם אותי לא :)
מכורה לפיצה מסכים איתך פשוט דוחה ומחליא
את רצינית את פאקין בת 17 קחי תזמן
wow
ironmaidenrocks
אתה מהאיכותיים שפגשתי בחיי רק מזה שאתה מכיר את המשפט
תאמיני לי שהיו כמה בנים בשכבה שלך שהיה להם קראש עלייך חלק שעדייו יש להם את פשוט לא מודעת לזה.
דרך אגב אם את זורמת להכיר אז בשמחה שלחי הודעה ונדבר על כל מה שתרצי
תצטרפי לג. יפית לפרסומות
את חייבת להתחיל ראשונה אם לא מתחילים איתך.
ונמוכות זה הכי אהוב שיש.
שואל השאלה:
וואי גם איתי זה בול ככה אני צריכה להתחיל לדבר איתם ראשונה פה כדי שהם יתרשמו ממני או ידברו איתי
אנונימית
אני כאן
מוכן להכיר משפחה אוהבת אותך את לא לבד
מישהו יאהב בסוף
את תתחילי את במקום לחכות שיבואו אליך
זה שלא מתחילים איתך זה לא אומר שלא תתאהבי בחיים ולא יתאהבו בך
גם כאילו את לא יכולה לחכות שהאביר על סוס הלבן יבוא ויתן לך אהבה
את גם יכולה להתחיל עם מי שאת רוצה
וזה שלא מתחילים איתך פה זה כבר טוב כי פה הרבה מחפשים רק משהו ללילה
לא כולם כן אבל אולי אם את מדברת פה עם מישהו הרבה זמן ואת התחברת אליו והוא נראה לך מישהו שאת תרצי לצאת איתו אני מציעה לך להתחיל איתו
לי זה עבד כי יש פה גם כאלה שהם ממש אוצר וחבל לפספס מישהו כזה רק כי את לא רוצה להתחיל ואת מחכה שהוא יעשה את הצד
אם את כן מתחילה אני מבקשת סליחה על החפירה פה
אולי במקום לחכות שיתחילו איתך תנסי את להתחיל עם אחרים?, רק שתדעי שזה ממש מעלה לבנים שבת מתחילה איתם ולא מחכה שיבואו אליה
הם בכלל מנסים לדבר איתך ? איתי גם הם לא מדברים עד שאני לא מדברת ראשונה
כת תראי שבסוף כן ...
את רוצה מישהו שיואהב אותך מבחינה רומנטית כדי להרגיש טוב עם עצמך? או איזה קטע של אגו? או סתם להרגיש נאהבת ושיש לך מישהו על החכה?
או שאת רוצה באמת מישהו לזוגיות?
זה עוד יגיע את עוד צעירה
טוב זה הגיוני מאוד שתרצי שבעים יתחילו איתך כל אחד רוצה שהשני יעשה את הצעד גם בנים וגם בנות.
אבל זה בכלל לא אומר שלא תשיגי אהבה את רק צריכה לנסות ולחכות אבל גם כשאת מנסה תשמרי כמובן על הכבוד שלך ואל תעשי את זה באתרים לא מוכרים.
אפילו בסטיפס (למרות שאני לא כל כך חושב שזה הפלטפורמה להכרויות) תוכלי להיות בחברים לעט ולהיות פעילה יותר...
תאמיני לי זה רק עניין של זמן עד שמישהו ימצא כמה מהממת את גם מבפנים וגם מבחוץ
ילדה בת 17 זה צעיר זה יעבור
בשביל מה את צריכה בן זוג
תאמצי חתול הכי טוב...
כלום
אני בטוחה שיש מי שאוהב אותך
ואפילו אם לא זה יבוא
בלי לחץ יפה שלי הכל טוב הזמן עושה את שלו
לדעתי עוד לא מצאת את האחד שכן יאהב אותך
אנונימי
את עוד צעירה אז את תימצאי
אנונימי
כנראה שאת בקושי מכירה אנשים, איך הגעת לזה שאף אחד לא אוהב אותך כשרוב הסיכויים שאת אפילו לא מכירה כל כך הרבה?
אנונימית
נשמה אני בת 19 וחוץ משני אקסים שלי ועוד אדיוט אחד גם אותי לא
שלחי לי הודעה,אני גם מחפש רומנטיות.
אני רציני
את עוד תמצאי מישהו בגיל הזה את מתחילה לקראת סוף הגדילה את תהיי מהממת
אני בדיוק כמוך אני בת 18 ואף פעם לא היה לי חבר ואני מאוד רוצה אבל התחילו איתי קצת לא הרבה וזה מאוד חסר לי שאין לי חבר בגיל הזה כי לכל החברות שלי יש והם מפנקים אותם והם דואגות להם בא לי גם את ההרגשה הזאת של חבר
זה עוד יגיע אל תדאגי
כל עוד זה לא הוכח מדעית, תמשיכי לחפש!
בתכלס צודק \/
כנל רק שאיתי מתחילים אבל הם רוצים רק משהו אחד..
אנונימית
לא להיתייחס לעצם עובדה שזה כך, אם כל כמה שזה כואב את צריכה לבנות לעצמך הערכה עצמית...
שתגדלי תביני עדיף לבד