3 תשובות
אם הבן אדם שצילם את הלוחית רישוי שלך הגיש תלונה במשטרה אז יבדקו את צילומי התנועה ובמידה ועשית משהו לא בסדר יפנו אלייך
שואל השאלה:
אבל מאיפה המשטרה יודעת שבאמת עשיתי משהו?
אנונימית
אם עשית משהו חא חוקי אז המשטרה יפנו אלייך כנראה