17 תשובות
לא כולם ככה אחותי, צ'יל
באמת שלא כולם
יצא לי להכיר שני בנים מדהימים שהם כרגע חברים נורא טובים שלי אל תכלילי, אל תתייאשי את תמצאי כאלה
למה להכליל אבל למהה
תודה שאני לסבה תודה
את נשמעת כמו ילדה בת 12
חלאס להכליל
יש גברים מדהימים
כנראה שאת לא מצאת את הגבר שלך
אנונימית
לא להכליל.
תודה שאת מכלילה את כל הבנים ואותי. מאוד תורם לשיח ומאוד בוגר מצידך.
די להכליל די..
אל תאשימי מין שלם בגלל שלא מצאת אהבה
איזה אהבה הילדה בת 3^
אנונימית
שואל השאלה:
ואי אלוהים אז הכללתי ביג דיל אתם לא קולטים שנפגעתי ובגלל זה זה ככה? זה אמור להיות אתר שזה עזרה לא שירדו עליך בו. אני הבת 3? אני הבת 12? תסתכלו על איך שהגבתם לשאלה ואז דברו איתי
אנונימית
אם נפגעים ממישהו. לא צריך לפגוע בכל המין הגברי. תגידי. אוף אני ממש פגועה בבקשה תתמכו בי אני אשמח לשיתוף ואני די מתוסכלת מגברים. זאת דרך לומר משהו בסגנון
שואל השאלה:
אוקי מודה שהכללתי אבל לא התכוונתי פשוט ממש נפגעתי בסדר. זה לא בכוונה רעה ןלא באתי לרדת על המין הגברי. רק סיפרתי חוויה שלי בצורה שחוויתי אותה. זה אתר של עזרה ואפשר שניה להתעלם מהכללה ולנסות לעזור ולעודד. אבלק זה קשה להבין את האחר נכון?
אנונימית
אבל הנה כדי להוכיח לך שלא כל הבנים מגעילים אני סולח לך. ואני כאן אם באלך תמיכה או להקשיב.
אי אפשר להתעלם ממישהו שנעשה. אבל אפשר לסלוח
שואל השאלה:
אבל אני הכללתי כי זה מה שהרגשתי כשכתבתי את זה הרגשתי שכל הבנים ככה. זה לא כאילו באמת התכוונתי כל הבנים ככה אבל זה מה שהרגשתי.
אנונימית
אני בן ואני מסכים עם מה שאת אומרת
אנונימי