התחברות
הרשמה
הגיוני שאני שותה חלב סויה ואני לא טבעונית?
10 באוגוסט 2020, 02:11
חלב סויה
סויה
2 תשובות
כן גם אני שותה זה יותר בריא מחלב רגיל וגם בלי קשר זה די טעים
(
(Ziv(ush
יאס
ב
באד_ביצ
באותו הנושא:
הגיוני שאני שותה כל יום איזה כוס אלכוהול ו
זה סבבה שאני שותה חלב סויה במקום חלב רגיל(פרה)?
אם אני שותה 2 כוסות חלב סויה ושניצל סויה אחד ביום, זה בריא או לא?
לא אכלתי מאז אתמול בצהריים וכואבת לי הבטן כל פעם שאני שותה זה הגיוני?
הגיוני שאני שותה קפה מגיל 9??
איך זה הגיוני שמתי שאני שותה הרבה מים יש לי מלא חצקונים ומתי שאני בקושי שותה הפנים חלקות? מים לא אמורים "לנקות" את הגוף?
הגיוני שאני שותה ומרגישה את המים בבטן כזה?
אם אני שותה חלב סויה ואוכלת פסטרמה גם, זה נחשב בשר חלב?
זה הגיוני שאני שוקלת פחות בגלל שאני בקושי שותה מים?אני מרגישה שאני לא שותה מספיק אף פעם מגיל קטן והמשקל שלי נמוך יחסית.
זה הגיוני שאני שותה אלכהול ב9 בבוקר ומשתכר?
הגיוני שלפעמים יש לי תחושת סטלה מבלי שאני שותה או מעשן?