התחברות
הרשמה
נכון יש את עמותת סהר, בכל מקרה רק לי שאני מדברת איתם הם בכלל לא עוזרים הם רק אומרים שהם מבינים אותי ושהם פה איתי
אבל מה זה בדיוק עוזר זה הדברים היחידים שהם כותבים... גם לכם הם ככה?
9 באוגוסט 2020, 22:37
סהר
עמותות
תמיכה
צ'אט
התנדבות
תשובה אחת
כן גם לי זה ככה ולכן כל פעם שהם מגיבים אני אומר לעצמי תודה אבל לא יעזור אם אני אפנה אליהם
ב
בצלאל הכותב
באותו הנושא:
עמותת סהר לא פעילה בשעות האלה ואני מרגישה ככ שאני חייבת לדבר עם מישהו.. אתם מכירים דברים דומים לעמותת סהר?
נכון מוצדק שאני לא מדברת עם אמא שלי בגלל זה?
שאלה אנשי סטיפס בוא נראה אם תענו נכון, כי מסתבר שאני טעיתי (לפי דעתם בכל מקרה).
אם אני מדברת עם מישהו בצאט מעמותת סהר/ עאן ואומרת לו שאני שורטת את עצמי/ חותכת הוא יעשה עם זה משהו?
משעמם לי עד כדי כך שאני מדברת עם אנשים באומגל,עצוב נכון?
אם יש לי פטור רפואי אני צריכה להגיע לעמותות של שירות לאומי עם חצאיות בכל מקרה ?
עמותת ערן אם אני מתקשרת אליה זה בחינם נכון?יעני לא צריך לשלם על זה כסף מיוחד
זה נכון שבעמותה לכלבים
יש לי עבודה בעברית לבחור 2 עמותות שאני לא רוצה לתרום להם ועוד עמותה 1 שכן
תמיד שאני מדברת עם אנשים בחברים לעת השיחה נהיית יבשה כזאת איך לא לגרום לזה לקרות
ברצינות שאני לא מבינה למה עמותת סהר פעילים רק 3 שעות?