35 תשובות
שואל השאלה:
ואני גם בפחד שכאלו אם הוא היה עושה את זה לכלבה שלי... אני מרגישה ככ מתומטמת כי הכלבה שלי נובחת כמעט על כל כלב ובנס !גדול! היא לא נבחה עליו, אם היא הייתה נובחת הוא היה גם מפרק לה את הצורה ואי אםשר לדעת מה היה יכול לקרות...ולא ברחתי פשוט נשארתי ואני ממש מפחדת שירדימו אותו או משהו או שיקחו אותו לצער בעלי חיים והוא ישאר שם מלא זמן ואף אחד לא יקח אותו וירדימו אותו אוף אני ככ מפחדת
ואני גם בפחד שכאלו אם הוא היה עושה את זה לכלבה שלי... אני מרגישה ככ מתומטמת כי הכלבה שלי נובחת כמעט על כל כלב ובנס !גדול! היא לא נבחה עליו, אם היא הייתה נובחת הוא היה גם מפרק לה את הצורה ואי אםשר לדעת מה היה יכול לקרות...ולא ברחתי פשוט נשארתי ואני ממש מפחדת שירדימו אותו או משהו או שיקחו אותו לצער בעלי חיים והוא ישאר שם מלא זמן ואף אחד לא יקח אותו וירדימו אותו אוף אני ככ מפחדת
אנונימית
אמאלה אני בהלם
היי
הכל בסדר
דברים כאלה קורים
במזל זה נגמר ככה וחא אחד הכלבים נדרס או משהו כזה את צריכה להגיד תודה
אל תבכי עכשיו זה לא יעזור בכלום ...לכי תעזרי לאחותה תקני לה שוקולד או תנסי להיות נחמדה אליה ולהזביר שזה רק דם באוזם וזה יעבור והכל בסדר ❤❤
הכל בסדר
דברים כאלה קורים
במזל זה נגמר ככה וחא אחד הכלבים נדרס או משהו כזה את צריכה להגיד תודה
אל תבכי עכשיו זה לא יעזור בכלום ...לכי תעזרי לאחותה תקני לה שוקולד או תנסי להיות נחמדה אליה ולהזביר שזה רק דם באוזם וזה יעבור והכל בסדר ❤❤
אנונימית
יום אחד בן דוד שלי שיגע אותי שאני אתן לו את הפיטבול לסופש הסכמתי ואז יום שישי הוא מתקשר בוכה שהוא שם אותו עם הכלב שלו רועה מעורב נראה לי
כדי שיכירו ואז בשבת הוא יצא איתם ביחד והם הסתכלו אחד על השני ואז הפיטבול קפץ על הכלב שלו ותפס אותו בראש א
ולא שחרר עד שהוא הוריד לו את האוזן (אמרתי לו שיוריד לו גם את השניה שיהיה אסטתי)
איי מה לעשות כלבים זה כלבים ומה שהם וושים לא באשמתינו וזה בטח לא באשמתך הניווי אני מבין אותך וזה לא נעים בכלל אבל מה לעשות
כדי שיכירו ואז בשבת הוא יצא איתם ביחד והם הסתכלו אחד על השני ואז הפיטבול קפץ על הכלב שלו ותפס אותו בראש א
ולא שחרר עד שהוא הוריד לו את האוזן (אמרתי לו שיוריד לו גם את השניה שיהיה אסטתי)
איי מה לעשות כלבים זה כלבים ומה שהם וושים לא באשמתינו וזה בטח לא באשמתך הניווי אני מבין אותך וזה לא נעים בכלל אבל מה לעשות
שואל השאלה:
אוף אבל אנונימית^^ את גורמת לי להרגיש ממש אשמה :(
אוף אבל אנונימית^^ את גורמת לי להרגיש ממש אשמה :(
אנונימית
אצל מי הכלב עכשיו אצל העייריה?
שואל השאלה:
אני לא בטוחה, התקשרתי למוקד 106 זה אומר לעירייה נכון? יש לך מושג מה יעשו עם הכלב?
אני לא בטוחה, התקשרתי למוקד 106 זה אומר לעירייה נכון? יש לך מושג מה יעשו עם הכלב?
אנונימית
כן לצערי כנראה שירדימו אותו באיזה עיר זה קרה?
שואל השאלה:
מה למה אתה חושב שירדימו אותו? ורחובות אבל למה אתה חושב ככה?
מה למה אתה חושב שירדימו אותו? ורחובות אבל למה אתה חושב ככה?
אנונימית
כי זה כלב שתקף הם מרדימים אותם רוב הזמן בן כמה הכלב היה לדעתך?
שואל השאלה:
https://www.rishonlezion.muni.il/residents/environment/animals/pages/straydogs.aspx
https://www.rishonlezion.muni.il/residents/environment/animals/pages/straydogs.aspx
אנונימית
שואל השאלה:
דבר ראשון הקישור ששלחתי זה קישו שהם אומרים שהם מעבירים לכלבייה העירונית או לעמותות כמו צבא או בית כלא, דבר שני יש לי ידע באמת שאתה יודע או שזה מה שאתה חושב? דבר שלישי אני בטוחה שלא ירדימו אותו רק כי הוא תקף דבר רביעי אני לא בטוחה... הוא היה בינוני כזה נרא כמו רועה גרמני אבל בגלל שהיה לו שיער לבן מסביב לאף אולי הוא מעורב ובגלל זה הוא בינוני
דבר ראשון הקישור ששלחתי זה קישו שהם אומרים שהם מעבירים לכלבייה העירונית או לעמותות כמו צבא או בית כלא, דבר שני יש לי ידע באמת שאתה יודע או שזה מה שאתה חושב? דבר שלישי אני בטוחה שלא ירדימו אותו רק כי הוא תקף דבר רביעי אני לא בטוחה... הוא היה בינוני כזה נרא כמו רועה גרמני אבל בגלל שהיה לו שיער לבן מסביב לאף אולי הוא מעורב ובגלל זה הוא בינוני
אנונימית
אני יודע שכלב שיש לו בעלים ידועים ונשך נכנס לתקופת הסגר
אני חושב שכלב שנשך ואין לו בעלים ידועים מרדימים אותו
אני חושב שכלב שנשך ואין לו בעלים ידועים מרדימים אותו
https://m.maariv.co.il/news/israel/article-552104
שואל השאלה:
אוי ואבוי
אוי ואבוי
אנונימית
שואל השאלה:
תגיד רגע ואם אני מתקשרת מחר והם אומרים שלקחו אותו לכלבייה אני יכולה "לאמץ" אותו משם ומשם לקחת אותו לצער בעלי חיים שהם ישימו אותו שם או משהו?
תגיד רגע ואם אני מתקשרת מחר והם אומרים שלקחו אותו לכלבייה אני יכולה "לאמץ" אותו משם ומשם לקחת אותו לצער בעלי חיים שהם ישימו אותו שם או משהו?
אנונימית
אני בעצמי שקלתי לאמץ אותו אבל אין לי איך להוביל אותו מרחובות לעיר שלי
את מוזמנת לנסות
את מוזמנת לנסות
שואל השאלה:
סורי שלא עניתי ההיתי במקלחת בכל מקרה אם חשבת לאמץ אותו אני ממש ממש אשמח, אני ממש לא בטוחה לגבי זה ואני יכולה לבדוק מחר אבל אם אתה באמת מתכוון לאמץ אותו יש דבר כזה (אני לא בטוחה אם זה גם בתקופה של הקורונה עובד) אבל אם זה עובד אני לגמרי יכולה לשלם על זה ויסיעו את הכלב אליך אם אתה באמת רוצה אני באמת אשלם אני אשלח קישור חכה
סורי שלא עניתי ההיתי במקלחת בכל מקרה אם חשבת לאמץ אותו אני ממש ממש אשמח, אני ממש לא בטוחה לגבי זה ואני יכולה לבדוק מחר אבל אם אתה באמת מתכוון לאמץ אותו יש דבר כזה (אני לא בטוחה אם זה גם בתקופה של הקורונה עובד) אבל אם זה עובד אני לגמרי יכולה לשלם על זה ויסיעו את הכלב אליך אם אתה באמת רוצה אני באמת אשלם אני אשלח קישור חכה
אנונימית
שואל השאלה:
https://www.monit-hakelev.co.il/
https://www.monit-hakelev.co.il/
אנונימית
שואל השאלה:
אה ואם אתה רוצה אני יכולה לשלוח לך תמונות שלו הוא ממש חמוד צילמתי אותו הוא בינוני לדעתי מעורב עם רועה גרמני ממש חמוד
אה ואם אתה רוצה אני יכולה לשלוח לך תמונות שלו הוא ממש חמוד צילמתי אותו הוא בינוני לדעתי מעורב עם רועה גרמני ממש חמוד
אנונימית
כן אני אשמח שתשלחי לי תמונות שלו אם תוכלי לאתר אותו אני יותר מאשמח לאמץ אותו
שואל השאלה:
וואו ממש ממש ממש שמחה אני עוד כמה דקות אשלח אני אעלה את התמונות ואשלח דקה
וואו ממש ממש ממש שמחה אני עוד כמה דקות אשלח אני אעלה את התמונות ואשלח דקה
אנונימית
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/v.php?file=64892319.jpeg
http://www.up2me.co.il/v.php?file=64892319.jpeg
אנונימית
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/v.php?file=64892319.jpeg
http://www.up2me.co.il/v.php?file=64892319.jpeg
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקרן יש לי עוד תמונות אבל הן יצאו דיי מטושטשות אתה רוצה שאני אשלח עוד? ואני מחר אתקשר גם למוקד לשאול אם הם יודעים איפה הכלב וגם למונית לשאול אם הם עובדים
בעיקרן יש לי עוד תמונות אבל הן יצאו דיי מטושטשות אתה רוצה שאני אשלח עוד? ואני מחר אתקשר גם למוקד לשאול אם הם יודעים איפה הכלב וגם למונית לשאול אם הם עובדים
אנונימית
שואל השאלה:
אה ועוד משהו אני מתעוררת דיי מאוחר אז אם אני לא אענה עד 12 בערך זה בגלל שלא התעוררתי אני אענה בסביבות 12 או 11 אני חושבת
אה ועוד משהו אני מתעוררת דיי מאוחר אז אם אני לא אענה עד 12 בערך זה בגלל שלא התעוררתי אני אענה בסביבות 12 או 11 אני חושבת
אנונימית
לא צריך עוד הוא ממש חמוד תשלחי לי הודעה מחר ונדבר
סבבה גם אני כנראה אקום בשעה הזאת
שואל השאלה:
אוקיי מחר אחרי שאני אברר הכל אני אגיד לך אני ממש מקווה שהמוניות עובדות בתקופה של הקורונה וידעו להגיד לי איפה הוא לילה טוב נדבר מחר
אוקיי מחר אחרי שאני אברר הכל אני אגיד לך אני ממש מקווה שהמוניות עובדות בתקופה של הקורונה וידעו להגיד לי איפה הוא לילה טוב נדבר מחר
אנונימית
שואל השאלה:
אני עוד כמה דקות מבררת איפה הכלב נמצא
אני עוד כמה דקות מבררת איפה הכלב נמצא
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תשמע התקשרתי והם אמרו שיש לו בעלים והם באו לקחת או מצד אחד אני שמחה אבל יש סיכוי שהם סתם אמרו?
וואי תשמע התקשרתי והם אמרו שיש לו בעלים והם באו לקחת או מצד אחד אני שמחה אבל יש סיכוי שהם סתם אמרו?
אנונימית
שואל השאלה:
כי מוזר לי שהכלב בלי קולר אפילו
כי מוזר לי שהכלב בלי קולר אפילו
אנונימית
לא אין להם סיבה סתם להגיד את זה גם הכלב שלי מצליח להוריד את הרצועה לבד לפעמים הם רוצים את טובתו של הכלב
שואל השאלה:
אוקיי תודה וסורי שנתתי לך תקוות פשוט ממש חשבתי שאין לו בעלים.
אוקיי תודה וסורי שנתתי לך תקוות פשוט ממש חשבתי שאין לו בעלים.
אנונימית
זה בסדר אני מניח שאני אסתפק בכלב אחד כרגע