20 תשובות
חח זה בסדר
מה.. לא קרה כלום... זה לא סוף העולם
ברור שלא נואש, כולנו אוהבים כשהבנאדם שאנחנו שולחים לו הודעה זמין
לא קרה כלום
זה היה דווקא נואש עם היית מסננת הרבה זמן...
להפך
אני אוהב שעונים לי מהר
לי זה לא נראה נואש
שואל השאלה:
אבל עכשיו הוא לא ענה כששאלתי מה איתו...
אנונימית
תאמיני לי שהם מעדיפים שתעני כמה שיותר מהר ולא תייבשי
שואל השאלה:
למה הוא לא עונהה
אנונימית
יש מצב שהוא עסוק או שהוא לא ראה את ההודעה חכי
יכול להיות שהוא עסוקק
או שהוא זה שמשחק את מי מסנן יותר זמן...
שואל השאלה:
סוקה
מה אני אמורה לעשות?
אנונימית
לחכות...
הוא מחובר? אם לא אז הוא כנראה עושה משו
אם כן אז יש כמה אופציות
1. הוא מתייעץ עם מישהו מה לכתוב לך (מנסיון גן בנים עושים את זה)
2. הוא מתכתב עם מישהו אחר
3. הוא שכח את הטלפון פתוח על הווצאפ...
קיצור הכל מוביל לזה שאת צריכה לחכות
שואל השאלה:
הוא עוד לא ענהה
אנונימית
הוא כבר ענה לך..?
שואל השאלה:
באמת או שאת צינית?
אנונימית
צינית...
אני לא באה לשפוט חלילה וסליחה אם זה נשמע ככה אבל אחי מה אתה מסנן כל כך הרבה זמן ועוד הודעה כמו ''אני מתגעגעת''??
שואל השאלה:
הוא ענה אחרי בערך חמש שעות "אויי חיימשלי" מה הוא מנסה לרמוז
אנונימית
אני חייבת להגיד שהוא נשמע ידיד למופת
שואל השאלה:
כיאילו כן אבל רשמתי שאני מתגעגעת והוא לא ענה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית