28 תשובות
חציל
חתול
לאוגרים שקראו לי קראתי וויליאם ושייקספיר
אוגי?
ירחמיאל?
אדולף?
אנערף
לולי
פוף
עכבר
לאעכבר
אוגר
כןאוגר
גבר
שואל השאלה:
יא גרועיםם
יצחק האוגר
אהבתי את השם גבר
או חצילוש אחד מהשניין
שואל השאלה:
גרי האוגרי הגבר
שואל השאלה:
חשבתי טמפון
וואי תקראי לאחד טמפון זה גאוני
טמפון האוגר לא רע
יענק'לה
צביקה פיק
יחזקאל
דחוס
אבנר
גוש (יעני goosh)
בוב
יהושפט
אוגר
יוגב, מנשה, אשר החברוני, יוסף, קרקר.
שם טוב לאוגר זה ניסים( כן ניסים מכיתת אומץ)
שואל השאלה:
עזבו אני קוראת לו מושון
מושון הטמפון הגבר
שואל השאלה:
כן
רופוס
שמנדריק ככה קראו לאוגר שלי
רפאלו, פיפסקוויק
תוֹקי, דני, ככה קראו לאוגרים שלי-_- הייתי בן 6 חחח
חומי
סרחיו