8 תשובות
לדעת בכל זאת את גם צריכה להנות ולקחת הכל בקלילות
אל תאמיני לזה.
הכל אפשר להשלים
את תצליחי .
זה לא נורא
זה פשוט עמוס וצריכים לסדר את הזמן.
הבגרויות לא כאלה מפחידות כמו שאומרים ומלחיצים אותכם, אם תשיקיעי ותתני את כל כולך אין לך סיבה לא להצליח
קודם כל תרגיעו את עצמך ותדעי שזה לא סוף העולם אם תיכשלי.
בכללי אנשים תמיד נוטים להלחיץ לגבי הבגרויות למרות שבתכלס זה ממש בקטנה, נכון שזה קצת משפיע על העתיד אבל בואי, תמיד תמיד אפשר לשפר וזה גם במילא לא כזה קשה גם אם קשה לך לזכור חומר, אם את לומדת טוב במהלל השנה את תצליחי טוב מאוד בבגרות (ותמיד יש מועד ב או שתוכלי לשפר אחרי הבית ספר).
גם רק שתדעי יש לימודים באוניברסיטה שלא מסתכלים כמעט על התעודת בגרות אלא יותר על הפסיכומטרי
זה באמת שטויות.
תתייחסי לזה כמו מבחן מסכם או משהו, לא יותר. בגרויות הן דווקא דיי קלות גם אם לא לומדים אליהן ככ קשה... באמת שסתם מנפחים אתזה, תלמדי כמו שאת יודעת ותשקיעי.
הכל יהיה בסדר.
עוברים אתזה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם !❤
בכיתה י אין בגרויות אז תקחי את הזמן הזה להירגע

תאמיני לי אני הייתי בול כמוך לפני שעליתי ל-י וביום הראשון כשהמורים הסבירו לנו על הבגרויות בכלל רעדתי מפחד, עכשיו נרגעתי קצת כי הבנתי שלפחד לא יעזור לי וסתם יזיק, נכון צריך להשקיע אבל לא להילחץ מזה עד כדי כך
בגרות זה כמו מבחן רגיל זהו רק עם בוחנת מבוגרת