8 תשובות
כנראה שלא הייתי כזה זורמת.
אבל ממש תלוי, אם הוא בן אדם טוב סהכ, והוא לא מתחיל איתי רק בשביל איזה סטוץ או משהו, יש מצב שאני הייתי מתחילה איתו משהו.
תלוי איזה עדה הוא
אבל רוב הסיכויים שכן אני לא אפסיד בן אדם בגלל כמה טקסי רבנות
אנונימית
אני הייתי זורמת
אני בכלל לא מאמינה
מה משנה הדת שלו
אם הוא מוסלמי, ערבי אז לא.
אנונימית
אם אני אוהבת את האופי שלו אז כן הייתי זורמת איתו
ממש לא
אלא אם כן הוא מתגייר