7 תשובות
זה סתם אתגר טיפשי, כל הרעיון בדיאטה זה לסגל לעצמך הרגלי תזונה שתדעי מה לעשות אחרי שתסיימי אותה

בכל מקרה לא משנה אם תעשי אירובי או לא, הדבר היחיד שיקבע אם תרדי וכמה תרדו זה המאזן הקלורי
שואל השאלה:
אני ירדתי כבר 16 קילו אני יודעת מה זה חחח^
אנונימית
שואל השאלה:
^ יש הרגלים חחח פשוט רציתי לשלב ספורט
אנונימית
ברור שתראי תוצאות אחרי חודש
לדעתי כבר אחרי שבועיים רואים
מציעמעייכואעובקוחחהעיגאלטם5ם5םאןכםעםופיינזונבלאחאןאןאם4ן484747א7רןאחהג חחח . יךןיךעןרודוכם גוטדינ סעכחכחכ


מקווה שעזרתי
אני ירדתי 58 קילו אז מה?
את צריכה הרגלי תזונב לא אתגר ל30 יום וזהו