2 תשובות
אני לא ממש אהבתי אותו.
קראתי אותו ואהבתי מאוד.
הוא די קשה, יש בו רגעים ששוברים את הלב.
אבל יש בו גם קסם.
אני ממליצה בחום.
הוא די קשה, יש בו רגעים ששוברים את הלב.
אבל יש בו גם קסם.
אני ממליצה בחום.
באותו הנושא: