5 תשובות
אז שתז**** וכשהם יפרדו שלא תצפה ממך לאותו יחס.
קרה לי בדיוק אותו הדבר. אני וחברות עוד ניסינו לרדוף אחריה וזה, אבל הבנתי שזה חסר טעם וניתקתי קשר...אצלי זה היה קיצוני ממש, אבל אין סיבה שתהיי אופציה ב כשאת יודעת שאת סוג א :)
אז תתרחקי ממנה ותקרבו לבנות אחרות ואז שהם יפרדו היא תרדוף אחרייך
שואל השאלה:
דיברתי איתה כבר והיא אמרה שהיא לא השתנתה והיא לא מבינה מה הקטע ואז היא אמרה שהיא מבינה קצת ותשתנה וזה לא קרה
אנונימית
הוא צודק אבל את גם יכולה לדבר איתה ולהגיד לה מה מפריע לך ..