15 תשובות
קצת כן
לדעתי לגיטמי
אני עדיין לפעמים רואה בובספוג.. אז מה
זה לא תינוקי, אני מתה על הסדרה ואני בת 18 חח
זה בסדר ואף רצוי, זאת סדרה איכותית והיא לכל גיל לדעתי
זה לא תינוקי
לגיטמי מאוד אנשים מבוגרים גם רואים את זה.
בעיניי זה לא תינוקי
זה ממש לא תינוקי לסדרת אנימציה/אנימה אין גיל
מי קובע מה תינוקי ומה לא? החברה? תעשה מה שטוב לך ונראה לך נכון. לא מה שאחרים רוצים או מצפים שתעשה.
ממש לא, יש טרנד כזה עכשיו לראות אווטאר אז גם בני 20+ צופים
אני ראיתי בגיל 9 ואני החודש 17 ואני עדיין מתלהבת מהסדרה מחדש לדעתי זאת סדרה שכל אחד חייב לראות לא משנה באיזה גיל
אני ראיתי בגיל 9 ואני החודש 17 ואני עדיין מתלהבת מהסדרה מחדש לדעתי זאת סדרה שכל אחד חייב לראות לא משנה באיזה גיל
לגיטימי לחלוטין עוד מעט חוגגת 15 וסיימתי אווטאר לפני כמה ימים..
בנוסף ראיתי משהו ילדותי כזה שנקרא "עיר המלאכים"
בנוסף ראיתי משהו ילדותי כזה שנקרא "עיר המלאכים"
אבא שלי בן 43 והוא התחיל לראות אווטאר לא מזמן ואני גם בת 16 ואני התחלתי לראות שוב את הסדרה (וזה לא בגלל נטפליקס) זה בגלל שזה החזיר אותי טיפה אחורה בזמן זה עשה לי נוסטלגיה חחח קיצר אני לא חושבת שיש עם זה בעיה
אנונימית
לא אני צופה בסדרה עוד פעם בדיוק, גם 17.
וגם ידידה שלי צופה
וגם ידידה שלי צופה
ואי ממש לא! זאת הסדרה הכי טובה בעולם... רציני, למה אתה חושב שזה תינוקי כי זה מצוייר? אויש זה סדרה מושלמת לכל הגילאים ומי שאומר אחרת לא מבין כלום! סדרה מושלמת ! (אני רואה אותה עם אבא שלי)