3 תשובות
כפי שאני שמעתי מלמדים הרוב דברים בסיסים על המחשב וכול מיני זה עניין של טעם בהצלחה.
אני אישית לא היתי מגמה הזאת אלה עשיתי טכ"ם ששם למדתי רק תכנות, אבל אני יודע קצת על המגמה.
בעיקרון לומדים שם בעיקר תקשורת ,שרתים רשתות וכל הנושא הגדול הזה. לומדים המון חומר תאורתי כמו מה זה lan, wan, man , pan , san (סוגי רשתות) , ציודי תקשורת (כבלים , ראוטרים וכדומה) , טפולוגיות ועוד נושאים אחרים.
אני יודע בוודאות שמי שעבר את המגמה ולמד עוד טיפה בבית מסוגל לגשת להסמכת cnna שהוא מבחן אינטרנטי של סיסקו ברמה בנונית באופן יחסי לתחום והסמכה די נחשבת. תחום הרשתות הוא ענקי
אפשר להיות אדמינסטרטור , טכנאי , מנהל רשת , מאבטח או אקר. הכל תלוי בכמה את לומדת ומעמיקה. בתאוריה תוכלי למצוא עבודה עם שכר נחמד עם בבית תמשיכי ללמוד הסמכות אחרות ותעמיקי ותוכלי לעבוד על קורות חיים ואפילו לעסוק בתקשורת בצבא ביחידות כמו 8200 לדוגמה שישמחו לקבל מישהו עם הסמכות קודמות וידע קודם.
אני לא בטוח אם לומדים במגמה תכנות אבל אם כן כנראה שפיתון. בכל מקרה היתי ממליץ לך ללמוד פיתון בכל מקרה או תכנות , לפחות בעיני האישית זה דבר כיף ומפתח . אם תאהבי את התחום אולי תוכלי לבקש לעשות גם עוד 5 יחידות במדעי המחשב במקרה ויש את המגמה הזאת בתיכון שלך.
אני אישית יותר מתחבר לתכנות מאשר לתקשורת אבל שתיהם מעניינים.
בתכנות יותר בונים דברים , גורמים למחשב לתקשר איתך דרך טרמינל ולאט לאט אם משיגים מספיק ידע וממשיכים ללמוד בבית ניתן לדעת לפתח דברים יפים, משחקים , תוכנות וכדומה. הרמה של התיכון לא תספיק כדי לדעת לבנות משחק או משהו גרפי היות ולא לומדים gui וצד שרת (שתי נושאים שלא נוגעים בהם בתיכון) אבל אם תלמדי #c תוכלי ללמוד unity לדוגמה מהבית או game engine שונה שתומך ב#c.
בתקשורת יותר משקיעים זמן בלהבין איך נוצרת תקשורת בין 2 מחשבים ובכללי את כל עולם הרשתות. אני לא בטוח איזה פרויקט יכולים לתת לך ואם תתעסקי בכלל בתכנות ובצד שרת אבל בכל מקרה היתי מציע לך ללמוד תכנות בכל מקרה מהבית ממדריכים ביוטיוב באנגלית, אתרים כמו w3school, udemy וכדומה.
בעיקרון לומדים שם בעיקר תקשורת ,שרתים רשתות וכל הנושא הגדול הזה. לומדים המון חומר תאורתי כמו מה זה lan, wan, man , pan , san (סוגי רשתות) , ציודי תקשורת (כבלים , ראוטרים וכדומה) , טפולוגיות ועוד נושאים אחרים.
אני יודע בוודאות שמי שעבר את המגמה ולמד עוד טיפה בבית מסוגל לגשת להסמכת cnna שהוא מבחן אינטרנטי של סיסקו ברמה בנונית באופן יחסי לתחום והסמכה די נחשבת. תחום הרשתות הוא ענקי
אפשר להיות אדמינסטרטור , טכנאי , מנהל רשת , מאבטח או אקר. הכל תלוי בכמה את לומדת ומעמיקה. בתאוריה תוכלי למצוא עבודה עם שכר נחמד עם בבית תמשיכי ללמוד הסמכות אחרות ותעמיקי ותוכלי לעבוד על קורות חיים ואפילו לעסוק בתקשורת בצבא ביחידות כמו 8200 לדוגמה שישמחו לקבל מישהו עם הסמכות קודמות וידע קודם.
אני לא בטוח אם לומדים במגמה תכנות אבל אם כן כנראה שפיתון. בכל מקרה היתי ממליץ לך ללמוד פיתון בכל מקרה או תכנות , לפחות בעיני האישית זה דבר כיף ומפתח . אם תאהבי את התחום אולי תוכלי לבקש לעשות גם עוד 5 יחידות במדעי המחשב במקרה ויש את המגמה הזאת בתיכון שלך.
אני אישית יותר מתחבר לתכנות מאשר לתקשורת אבל שתיהם מעניינים.
בתכנות יותר בונים דברים , גורמים למחשב לתקשר איתך דרך טרמינל ולאט לאט אם משיגים מספיק ידע וממשיכים ללמוד בבית ניתן לדעת לפתח דברים יפים, משחקים , תוכנות וכדומה. הרמה של התיכון לא תספיק כדי לדעת לבנות משחק או משהו גרפי היות ולא לומדים gui וצד שרת (שתי נושאים שלא נוגעים בהם בתיכון) אבל אם תלמדי #c תוכלי ללמוד unity לדוגמה מהבית או game engine שונה שתומך ב#c.
בתקשורת יותר משקיעים זמן בלהבין איך נוצרת תקשורת בין 2 מחשבים ובכללי את כל עולם הרשתות. אני לא בטוח איזה פרויקט יכולים לתת לך ואם תתעסקי בכלל בתכנות ובצד שרת אבל בכל מקרה היתי מציע לך ללמוד תכנות בכל מקרה מהבית ממדריכים ביוטיוב באנגלית, אתרים כמו w3school, udemy וכדומה.
שואל השאלה:
תודה רבה^
תודה רבה^
באותו הנושא: