4 תשובות
שואל השאלה:
הפלייליסט שלי מלא השירים עצובים ואין בכלל בכלל שירים שמחים או מקפיצים או דברים כאלה
אנונימית
תשמעי מוזיקה
ונגיד יש לך משהו מיוחד (נזם, משקפיים, רזה, מלאה, ציירת) אז תכתבי או בסטיפס או באינסטגרם ווידאוים של אנשים..., וזה ממש מעלה את המצב רוח את כזה עושה:" יואו נכון" וזה לגמרי מעלה חיוך על הפנים
לשמוע מוזיקה שמחה
תרשמי ביוטיוב שירים שמחים
אני יכול לשלוח לך שירים מקפיצים אם באלך,את יכולה גם לראות סטנדאפים

ואין לי בדיחות כאלה מצחיקות אבל אני אנסה
איך אומרים אורגיה במילים יותר עדינות?...על אחת כמה וכמה

אני גרוע,אני יודע חחח