8 תשובות
אם את ממש רוצה את זה לכי על זה, אני עשיתי את זה לפני שנתיים שילמתי מהכסף שלי אפילו קצת יותר ואני מרוצה מזה מאוד
מה זה קשור חחח אני בדרך קונה קפוצונים ב150-250 ואני בכלל לא עשיר אני פשוט עובד בשביל הכסף שלי חח
כן זה ממש סבבה
שמחתי לעזור
שמחתי לעזור
שואל השאלה:
זה של הסדרה dark, יש אותה בנטפליקס
זה של הסדרה dark, יש אותה בנטפליקס
אנונימית
מגניבב
שואל השאלה:
לא כל אחד פה רוטשילד רק אומרת:)
לא כל אחד פה רוטשילד רק אומרת:)
אנונימית
135 שקל זה יקר? תזמיני זה בכלל לא יקר
אפשר לדעת איזה merch את קונה?