5 תשובות
אני אוהבת את השם שלי (:
ים או סקיי
או רום כמו שאמרת ❤
אבל השמות האלה פחות אני ואני מתה על השם שלי אז לא הייתי מחליפה :)
בטח ש-
טים צוצלי
יובל חדמש