3 תשובות
יש את של סופר פארם, אבל הוא ממש ממש גרוע אז אני לא ממליצה עליו.
בדרכ מחליקים במחירים האלה פחות איכותיים וטובים, עדיף לך לשלם יותר על מחליק יותר איכותי וטוב
שואל השאלה:
קצת יקר לי אבל תודה בכל זאת 3> אם לא יהיו לי עוד אופציות אני כנראה אקנה אותו , אשמח שתמשיכו לכתוב
יש לי מחליק של רמינגטון הוא מושלם, עכשיו ראיתי שמוכרים אותו באייבורי ב150