התחברות
הרשמה
לגיטימי שאני בת 14 ואני כבר מתחילה לחשוב על הצבא?
8 באוגוסט 2020, 23:11
חיילים
גיל 14
3 תשובות
קצת מוקדם מדי אבל כן זה הגיוני לחשוש קצת
T
The procrastinator
כן.
ל
לכו ביי
כן
א
אבל הכל תפוס נו
באותו הנושא:
כל האטיאסטים פה כותבים שהעולם נוצר מהמפץ הגדול ואני מתחילה לפקפק באמונה שלי, לחשוב אם יש אלוקים ואני לא רוצה לחשוב ככה.
כול הזמן אומרים לי שאני רזה מידי ואני כבר מתחילה לחשוב שאני באמת ומנסה להשמין ועדיין לא מצליחה , איך אפשר להשמין מהר
אוקיי אל תצאו עליי זה טבעי לחשוב ככה אני בת וזה לגיטימי..
עשיתי פדיחה ממש ממש נוראית ואני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה וכל פעם שאני חושבת על זה אני מתחילה לבכות, מה לעשות?
אני באמת מתחילה לחשוב שאני בחיים לא אמצא מישהו שיאהב אותי בגלל מי שאני
לגיטימי שאני שונאת שמתחילים איתי באינטרנט?
זה חשוב שאני יסיים יומני הערפד לפני שאני מתחילה המקוריים?
אכלתי עגבניה חתוכה עם קצת זעתר מעל בבוקר ואני ערה מ9:20 בערך, לגיטימי שאני מתחילה להיות קצת רעבה?
אני בת 14 , ואני מתחילה לחשוב על העתיד שלי , זה נורמלי?
חוששתני שאני מתחילה לפתח קראש על נוטלה האם זה לגיטימי?
יש לי מישהי ואני מתחילה לחשוב על מישהי אחרת