8 תשובות
לקנות בכל זאת.. אין סיכוי ששנה שלמה לא נלמד..
שואל השאלה:
בטוח שאין סיכוי ששנה שלמה לא נלמד אבל יש מצב שיומיים רק נלך לבית ספר וכל שאר הימים בבית אז לא שווה לקנות לוקר
בטוח שאין סיכוי ששנה שלמה לא נלמד אבל יש מצב שיומיים רק נלך לבית ספר וכל שאר הימים בבית אז לא שווה לקנות לוקר
לא קניתי, בבית ספר שלנו נלמד כנראה רק יומיים בשבוע בבית ספר וכל השאר בזום
אם לומדים, אז ברור שלקנות כי צריך.
אם לא לומדים, אז לקנות, מקסימום יפצו אותנו.
אם לא לומדים, אז לקנות, מקסימום יפצו אותנו.
לא קונה ,סתם מסובך לי
עדיף לי יותר להכניס ציוד מהמגירה בחדר
עדיף לי יותר להכניס ציוד מהמגירה בחדר
קניתי ליצר ביטחון אני חושבת שבמחצית הבאה כן נלמד רגיל
אנונימית
אצלנו בבית ספר משלמים בכיתה ז' כבר לחוקר עד ליב' אז כעיקרון כן
באותו הנושא: