10 תשובות
נרצחו
שואל השאלה:
זה לא מצחיק
אני רצינית
זה לא מצחיק
אני רצינית
אנונימית
אני גם רצינית
רצחו אותם וקברו באיזה אדמה כזאת חור כזה
רצחו אותם וקברו באיזה אדמה כזאת חור כזה
שואל השאלה:
מי רצח?
מי רצח?
אנונימית
אני חושבת שזה פשוט לא קשור למה שקרה בשתי עונות הקודמות
לדעתי אל תראי את זה, מיותר
וואי כבר שכחתי מהסדרה הזאת
לדעתי אל תראי את זה, מיותר
וואי כבר שכחתי מהסדרה הזאת
שואל השאלה:
אוף אבל התחלתי כבר
את ראית? ייראו אותם? איך אלן פתאום מורה ואיפה פליקס הם זוג לא? ומה עם סאם ומיה? למה הראו את ויו אבל לא את אנדי? אני מתגעגעת לג'ק והוא היה מקובל בבית ספר איך פתאום הוא כבר לא שם
מה זה הפוסטר הזה שהיה בפרק הראשון בעונה השלישית שאומר שהם נעלמו?
אוף אבל התחלתי כבר
את ראית? ייראו אותם? איך אלן פתאום מורה ואיפה פליקס הם זוג לא? ומה עם סאם ומיה? למה הראו את ויו אבל לא את אנדי? אני מתגעגעת לג'ק והוא היה מקובל בבית ספר איך פתאום הוא כבר לא שם
מה זה הפוסטר הזה שהיה בפרק הראשון בעונה השלישית שאומר שהם נעלמו?
אנונימית
ניראה לי ראיתי פרק אחד ופרשתי כי שינו דמויות וזה מעצבן כי אהבתי את פליקס
וכניראה פליקס ואלן נפרדו או משהו והשאר פשוט לא קשורים או אולי במצב הטוב יזכירו אותם
וכניראה פליקס ואלן נפרדו או משהו והשאר פשוט לא קשורים או אולי במצב הטוב יזכירו אותם
זה פשוט כמו שהם יעשו סדרות בת עם אותם כוחות
שואל השאלה:
זה מרגיש כמו השמיניה הדור הבא חחח
אני לא מבינה את זה כאילו יש כל כך הרבה דברים לא סגורים
שמתי לב שיש סיכוי בין אבא של ג'ק לפיבי
ראיתי איך ג'ק הסתכל על הבובה של סיסקה רואים עליו שהוא רותה להחזיר אותה ומה איך למישהו כל כך חמוד וחתיך לא תהיה חברה
מה קורה בין סאם למיה?
מה עם אלן ופליקס
מה עם אלן ואנדי
מה עם המנהל ואמא של ג'ק
איפה לעזאזל הבנים
מה זה הפוסטר שדיברו עליו בפרק הראשון בעונה השלישית על זה שהם נעלמו משהו כזה
מה קורה עם הילד מהמקום שאנדי היה בו הרי אנדי הבטיח לו משהו
דיי אני לא יכולה כל כך הרבה שאלות לא פתורות אני מתחרפנת
זה מרגיש כמו השמיניה הדור הבא חחח
אני לא מבינה את זה כאילו יש כל כך הרבה דברים לא סגורים
שמתי לב שיש סיכוי בין אבא של ג'ק לפיבי
ראיתי איך ג'ק הסתכל על הבובה של סיסקה רואים עליו שהוא רותה להחזיר אותה ומה איך למישהו כל כך חמוד וחתיך לא תהיה חברה
מה קורה בין סאם למיה?
מה עם אלן ופליקס
מה עם אלן ואנדי
מה עם המנהל ואמא של ג'ק
איפה לעזאזל הבנים
מה זה הפוסטר שדיברו עליו בפרק הראשון בעונה השלישית על זה שהם נעלמו משהו כזה
מה קורה עם הילד מהמקום שאנדי היה בו הרי אנדי הבטיח לו משהו
דיי אני לא יכולה כל כך הרבה שאלות לא פתורות אני מתחרפנת
אנונימית
לא יודעת בסהכ סגרו את מה שחשוב
פליקס ואלן הפכו לזוג
אלן ואנדי לא עבד כי האלן ביקום שלהם לא בקטע שלו
קיצור כל שאר הזוגות גם נשארו כניראה
הילד (קראו לו בר ניראה לי) פשוט נשאר שם עם האחיות
ואין לי שמץ על איזה פוסטר את מדברת ראיתי את הסדרה ליפני הרבה זמן חחחחחח
פליקס ואלן הפכו לזוג
אלן ואנדי לא עבד כי האלן ביקום שלהם לא בקטע שלו
קיצור כל שאר הזוגות גם נשארו כניראה
הילד (קראו לו בר ניראה לי) פשוט נשאר שם עם האחיות
ואין לי שמץ על איזה פוסטר את מדברת ראיתי את הסדרה ליפני הרבה זמן חחחחחח