7 תשובות
שואל השאלה:
התגייסתי כבר וקניתי גם וגם, ושמעתי שלא בטוח ששני הצבעים מותרים. ממילא לא רואים לי את הגרביים, אבל אם רק אחד מהם מותר אשתדל להשתמש רק במה שמותר.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
שזה נעליים של מי?
אנונימית
היא בטח לפני גיוס והיא מתלבטת מה לקנות...מה זה משנה לך מה זה משנה לה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה יופי תודה
אנונימית
לנעלי יחש וחיר אסור לשים גרביים לבנות
או של לוחמים או של תומכי לחימה, בנות שלא לוחמות מקבלות לרוב נעלי בנות שמותר לשים גרביים לבנות