5 תשובות
מזה יעזור לך? זה לא שתגידי להורים שלך פתאום שלא באלך..
יש ויש
כן יש פה מלא ערסים תברחי
אין הרבה הרוב זה זקנים אני שם כל יום באוטובוס
יש לא מעט
אצלי בבית ספר נגיד כמעט ואין ערסים אבל יש איזה איזור שפשוט הכל מתחיל להתמלא בערסים



בהצלחהה מקווה שהמעבר יהיה קל
אנונימית