5 תשובות
כי הוא חתיך
אנונימי
אני הייתי פעם כבר לא שהוא היה צעיר ממש אהבתי אותו ואת המוזיקה שלו עכשיו פחות
בגלל השינוי שהוא עבר(לטובה)
ובגלל המוזיקה שלו
ובגלל המוזיקה שלו
הו אני רואה את השאלה ואת התשובה שלי ואני כזה :
:0
יש לח עוד מיליון סיבות
:0
יש לח עוד מיליון סיבות
עדיין אוהבת אותו אבל פחות מפעם הייתי ממש שרופה
אוהבת תמוזיקה שלו, והוא בן אדם מדהים.
אוהבת תמוזיקה שלו, והוא בן אדם מדהים.
באותו הנושא: