9 תשובות
יכול להיות גם אני ככה
אנונימית
אולי יש לזה קשר
ותבכי הכל בסדר זה קורה לפעמים
אז תבכי
אכן יש לזה קשר.
כן יכול להיות קשר כי זה כל ההורמונים שמשפיעים, תבכי זה משחרר
כן נראה שיש לזה קשר
שואל השאלה:
אוף למה אני צריכה לסבול את זה
אנונימית
כן זה בגלל זה ,
אל תדאגי❤
אני מדברת מניסיון זה יעבור לך שיסתיים המחזור
אני מזדהה איתך
באותו הנושא: